۷/۲۱/۱۳۸۵

حرف حساب

یک قدمی که صد نفر برمی دارند بهتر از صد قدمی است که یک نفر برمی دارد

4 Comments:

At مهر ۲۲, ۱۳۸۵ ۱۱:۵۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

مشکل اینجاست که هیچ صد نفری در دنیا نیستند ، نبوده اند ، که باهم حتی یک صدم قدم بردارند ... و هیچ یک نفری نیست و نبود که حتی هزار قدم برداشته باشد و زمین گرسنه با خاک روان و آسمان حسود با باران گِل نشین اش نبلعیده باشد !

 
At مهر ۲۲, ۱۳۸۵ ۱۲:۳۲ بعدازظهر, Blogger تارا said...

راست می گی ولی آیا مهم است که دیر یا زود بلعیده بشی یا نه؟

 
At مهر ۲۳, ۱۳۸۵ ۶:۲۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

بلعیده شدن من نه . بلعیده شدن قدم هایی که برداشتم مهم است . گفتی از عنصر هوش خوشت نمیاد . چون کار گروهی رو مختل میکنه . و من گفتم که هوش مظلوم تر از این حرفاست ! جایی که من به فرض تنها می افتم و قصد دارم به تنهایی کاری رو پیش ببرم هوش من مثل یه ماشین فزاینده شروع به کار میکنه : همون هزار قدم . درسته ، کار گروهی مختل شده اما منم و قدمهای منم مختل میشن . آدم تنها ، هر قدر کارامد ، همواره با سرپوشی که جامعه و متعاقبا گذشت زمان روش میذاره در معرض تهدید منجر به اضمحلاله .

 
At آبان ۰۱, ۱۳۸۵ ۶:۰۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

به نظر من بلعيده شدن قدمها هم مهم نيست! مهم نيست رودخانه در شوره زار بميرد يا با دريا يكي شود. آنچه مهم است جاري بودن است و در عين متعهد بودن لا ابالي بودن است؟
درباره هوش هم مي خواهم بگويم كه ديكشنري داده هاي هر فرد متفاوت است و كلمات بار معنايي و احساسي مختلفي دارد. در آمريكا بر اساس نتيجه تست هوش گفتند سياهپوستها از سفيد پوستها كم هوش ترند.

 

ارسال یک نظر

<< Home